بررسی تولید کننده های صندلی استادیومی

در این مطلب قصد داریم نسبت به بررسی تولید کننده های صندلی استادیومی اقدام کنیم تا شما موارد بیشتری را در این زمینه بتوانید بدانید. این صندلی های استادیومی می توانند در فضاهای مختلف از جمله سالن های ورزشی سرپوشیده و یا روباز مورد استفاده قرار بگیرد و این نوع استفاده می تواند سبب شود تا در انتخاب این صندلی ها یک سری موارد را مد نظر قرار بدهید. تولید کننده های صندلی استادیومی این صندلی ها را با مواد و متریال های مختلفی می سازند که ویژگی های بسیار متنوعی را دارند.

 

متریال صندلی های استادیومی

متریال این صندلی ها می تواد انواع مختلفی باشد و این انواع نیز دارای قیمت های متنوعی نیز می باشد. HDPE یا پلاستیک فشرده که بیشتر در ساخت این صندلی ها استفاده می شود می تواند دارای کیفیت های مختلفی نیز باشد. PP کو پلیمیر پلی پروپیلن نیز از متریالهای دیگر می باشد که کیفیت و ویژگی های بیشتری را دارا می باشد. این صندلی ها باید دارای یک سری ویژگی ها باشد تا بتوان از آنها استفاده مطلوب انجام بشود. از جمله اینکه باید ضد ضربه باشد و در مقابل ضربه مقاومت بیشتری را داشته باشد. بنابراین بسیار مهم می باشد که متریال مد نظر بتواند این نیاز را جبران کند.

ویژگی دیگر این صندلی ها توجه عدم تغییر رنگ آنها می باشد زیرا ممکن است این صندلی ها در فضاهای خارجی مورد استفاده قرار بگیرد و اگر این صندلی ها آنتی یو وی نباشد می تواند به سرعت دچار تغییر شده و صندلی از آن ظاهر اولیه متفاوت بشود. ویژگی دیگر نیز ضد آتش بودن یا آنتی فایر بودن آن می باشد که کمک می کن تا صندلی در مواقع آتش سوزی دچر آسیب نشده و به گسترش آتش نیز کمک نکند.

بررسی تولید کننده های صندلی استادیومی

طراحی این صندلی ها نیز بسیار مهم می باشد و طراحان این شرکت تولید کننده های صندلی استادیومی سعی می کنند تا صندلی های طراحی شده هم زیباتر و هم راحت تر و ایمن تر باشد. در کشور های خارجی مدل های متنوع تری از این صندلی ها وجود دارد و نشیمن این صندلی ها نیز دارای بالشتک می باشد و قیمت آنها نیز بسیار بیشتر می باشد. در ایران هم شرکت ها سعی می کنند تا برای هر نیاز و کاربردی صندلی های مورد نیاز را طراحی کنند. طراحی این صندلی ها نیز مطابق با ارگونومی بدن تماشاگران می باشد تا به پاها و کمر آنها فشار وارد نشود.

همچنین شرکت ها برای کاهش قیمت های تمام شده صندلی استادیومی سعی می کنندتنا علاوه بر بهره وری بالاتر نسبت به خرید مستقیم متریال ها نیز اقدام کنند صندلی هایی که در ایران بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد صندلی استادیومی پشتی دار می باشد که هم قیمت مناسبی را دارا بوده و هم اینکه راحتی بیشتر را برای تماشاچی ایجاد می کند. این صندلی ها دارای گارانتی در برابر شکست و تغییر رنگ نیز می باشند و شما می توانید سفارش خود را در تعداد بالا مستقیم به تولید کننده های صندلی استادیومی بدهید تا تولید آنها انجام بشود.

منبع: سایت مبل و خانه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *