صندلی استادیومی با طراحی های نو

در گذشت زمان صندلی های استادیومی نیز با طراحی های نو وارد بازار شده اند و این کمک می کند تا بتوانند راحتی بیشتری را برای تماشاگران به همراه داشته باشند. برخی از این صندلی ها طراحی های خلاقانه ای داشته و یا در برخی دیگر سعی کرده اند تا با بهبود طراحی مدل های پیشین راحتی بیشتری را برای تماشاگران به همراه داشته باشند. در مطالب قبلی به طور مفصل در این زمینه صحبت کرده ایم و گفته ایم که برای طراحی صندلی استادیونی موارد مختلفی باید بررسی بشود.

اولین مورد توجه به ارگونومی بدن تماشاگران می باشد که مهمترین بخش می باشد. البته در بعضی موارد بر اساس دسته قیمتی که تعیین می شود سعی می شود تا ارگونومی مد نظر قرار بگیرد و صندلی های جدیدتر نیز از هر چند بهبود پیدا کرده اند اما قیمت های آنها بسیار بیشتر می باشد. مسئله بعدی زیبایی صندلی ها می باشد تا متناسب با ساختار به روز استادیوم های ورزشی باشد. ایمنی بخش مهم دیگر بوده و سعی شده است تا از متریال های به روز تری که از لحاظ ایمنی می تواند برای تماشاگر مفید باشد استفاده بشود.

صندلی استادیومی با طراحی های نو صندلی استادیومی با طراحی های نو

صندلی استادیومی با طراحی های نو

بخشی از این طراحی های جدید می تواند به بهبود صندلی کمک بسیاری نماید. از جمله اینکه این صندلی ها در برابر اشعه UV و گرما مقاوم می باشند و از طرف دیگر نیز با توجه به متریال های مورد استفاده قدرت بیشتری را در برابر شکستگی دارا می باشند. این صندلی ها عموما به صورت تاشو می باشند زیرا صندلی های تاشو علاوه بر اینکه از خیس شدن نشیمن و پشتی جلوگیری می کند می تواند به فضای بیشتر برای عبور و مرور نیز کمک نماید.

این صندلی ها می تواند برای استادیوم های سرپوشیده و روباز مناسب بوده و به دلیل ساختاری که دارند بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. راحتی بیشتر تماشاگران می تواند با بالشتک هایی که در نشیمن و پشتی تعبیه شده است فراهم بشود. از سویی در برخی از مدل ها سعی کرده اند تا دسته هایی را نیز تعبیه نمایند که بسیار کاربردی می باشد. در ساخت پایه های این صندلی ها نیز از فولاد گالوانیزه استفاده شده که استحکام بیشتری را به همراه می آورد. شما باید بر اساس نیازهای خود بهترین صندلی را انتخاب نمایید و برای کاربری های مختلف نیز صندلی های استادیومی موجود می باشند که می تواند کمک کند تا تصمیم بهتری را در این زمینه لحاظ نمایید. صندلی های استادیومی پشتی دار البته دارای تنوع کمتری می باشند.

صندلی استادیومی با طراحی های نو صندلی استادیومی با طراحی های نو صندلی استادیومی با طراحی های نو صندلی استادیومی با طراحی های نودر برخی دیگر از مدل ها با طراحی های نو نیز صندلی ها به صورت 3 تایی می باشند که می تواند در انتقال و نصب آنها کار را راحت تر نماید. برای نصب این گونه از صندلی ها نیز تیم نصاب باید در ابتدا کف را آماه کرده و سپس صندلی ها را نصب کنند. به دلیل اینکه امروزه اکثر این صندلی ها شماره گذاری شده اند تا تماشاگر به راحتی آنه را پیدا کرده و مدیریت بهتری بر روی صندلی ها و فروش بلیط انجام بشود. این صندلی ها می تواند به راحتی برچسب های شماره گذاری را روی خود نگهداری نمایند.

منبع: سایت مبل و خانه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *