صندلی استادیومی طبقاتی

صندلی های تماشاچی می توانند دارای انوع مختلفی بوده و یکی از آنها هم صندلی استادیومی طبقاتی می باشد که بیشتر در فضا های سربسته مورد استفاده قرار می گیرد. این صندلی ها در واقع سازه ای چند طبقه می باشد که می تواند در هر فضایی مورد استفاده قرار بگیرد. این سازه ها متحرک بوده و به علت نوع طراحی که دارد می تواند جمع شده و فضای کمی را اشغال نماید. از همین رو می باشد که استفاده از این نوع سازه و جایگاه در سالن های ورزشی که فضای کمی را دارند بهترین گزینه می باشد زیرا هم زیرساختی برای اجرا نیاز ندارد و هم اینکه به سادگی جمع شده و فضای ورزشی را بیشتر می نماید.

متریال صندلی استادیومی طبقاتی

متریال های این نوع از صندلی ها بسیار گسترده می باشد اول اینکه برای ساخت این نوع سازه ها از صندلی های پشتی دار و بدون پشتی استفاده می شود که خود آنها نیز می توانند از متریال هایی چون  HDPE  و یا  PP کو پلمیر ساخته بشوند. از طرف دیگر خود آن متریال ها نیز باید دارای ویژگی آنتی یو وی و آنتی فایر برای مقاومت در برابر آتش و نور خورشید باشد. بخش سازه آن هم از پروفیل های آهنی با پوشش گالوانیزه ساخته شده است. همچنین برای اینکه مطابق با استاندارد های جهانی باشد از پین و اشپیل برای نقاط اتصال به جای پیچ استفاده شده است که بسیار مهم می باشد.

صندلی استادیومی طبقاتی

قیمت صندلی استادیومی طبقاتی

آنچه که باید بدانید این است که این سازه ها در مقایسه با صندلی های معمولی قیمت های بسیار زیادی را دارا می باشد. این سازه ها بر اساس تعداد صندلی هایی که بر روی آنها قرار می گیرد و یا اینکه چه تعداد طبقه دارد قیمت گذاری شده و در بازار به فروش می رسند. به همین دلیل شاید در نگاه اول قیمت این سازه ها بسیار بالا باشد اما باید توجه داشته باشید که هزینه یعنی لحاظ همه موارد و اینکه شما نیاز به زیرسازی در این زمنیه نخواهید داشت. ببا نسوان قیمت متریال و صندلی های استادیومی هزینه تمام شده برای این صندلی های طبقاتی نیز افزایش پیدا می کند.

طراحی صندلی استادیومی طبقاتی

طراحی این سازه ها بسیار پیچیده می باشد . برخلاف صندلی های پشتی دار و بدون پشتی که بر روی این سازه ها قرار می گیرد اصلی ترین بحث این طراحی مربوط به طراحی سازه ها می باشد که باید یک سری ویژگی هایی را داشته باشد اول اینکه مقاومت بسیار بالایی داشته باشد زیرا تعداد صندلی هایی که بر روی آن قرار می گیرد بسیار زیاد می باشد. از طرف دیگر هم این سازه باید متجرک باشد و به راحتی از جایی به جایی دیگر منتقل بشود.

در کنار این موارد باید به جمع شدن راحت این صندلی ها نیز اشاره نمود که بسیار مهم می باشد تا در طول استفاده نباید دچار مشکل بشود. خود صندلی های مورد استفاده باید متناسب با ساختار بدنی و ارگونومی بدن تماشاگران باشد و این معنی آن می باشد که صندلی های بدون پشتی مورد استفاده ارگونومیک باشد.

خرید صندلی استادیومی طبقاتی

خرید این نوع از صندلی ها از انواع صندلی استادیومی بسیار سخت می باشد. شما باید ابتدا تعداد نفراتی را که قرار است بر روی این سازه ها قرار بگیرد را مشخص و بر اساس ابعاد محیطی که دارید سفارش بدهید. این صندلی ها می توانند تا پنج طبقه باشند که طبعتا با هر طبقه مساحت مورد استفاده نیز افزایش پیدا می کند. برای خرید می توانید از مشاوره تخصصی در این زمینه بهره برده و نیازهای خود را به شرکت های تولید کننده بگویی. این صندلی ها دارای گارانتی در قبال تغییر رنگ صندلی ها می باشد.

منبع: سایت مبل و خانه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *