صندلی استادیومی پشتی دار

در این می خواهیم تا در مورد صندلی استادیومی پشتی دار صحبت کنیم. این صندلی ها به دلیل ساختاری که دارند در فضاهای بسیاری مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله سالن های انتظار و یا فضاهای ورزشی مسقف یا رو باز که این صندلی ها به خوبی در آنها قرار گرفته و راحتی تماشاگر را در هنگام تماشای مسابقه ایجاد می کنند. این صندلی می تواند روی هر سطحی نصب شود و در صورت نیاز قبل از نصب با قرار دادن شاسی این صندلی می تواند روی آن نصب بشود.

متریال صندلی استادیومی پشتی دار

صندلی های استادیومی در مواقع از دو نوع متریال اصلی ساخته می شوند و این دو نوع دارای ویژگی های متفاوتی بوده که می تواند روی کیفیت و طول عمر صندلی تاثیر گذار باشد. PP کو پلیمیر پلی پروپیلن یا HDPE  که نوعی پلاستیک فشرده می باشد در ساخت این صندلی ها استفاده می شود. این متریال ها باید دارای ویژگی های مهمی از جمله آنتی فایر باشد که سبب می شود تا این صندلی ها در صورت بروز آتش سوزی به افزایش آتش منجر نشود. از سویی دیگر با ویژگی آنتی یو وی نیز این صندلی ها در برابر نور خورشید مقاوم بوده و دچار تغییر رنگ نمی شوند. همچنین این متریال ها باید به گونه ای باشد تا صندلی ضد ضربه باشد.

صندلی استادیومی پشتی دار

قیمت صندلی استادیومی پشتی دار

اگر قصد خرید این صندلی ها را دارید طبیعتا قیمت یکی از مهمترین فاکتور هایی می باشد که باید به آن توجه داشته باشید. صندلی ها به دلیل متریال های مختلفی که دارند قیمت های مختلفی را نیز خواهند داشت برخی از متریال ها ارزان تر و برخی دیگر گرانتر بوده و کیفیت آن بالا می باشد. البته بعضی از صندلی ها به دلیل نوع طراحی که دارند نیاز به متریال های بیشتری بوده که روی قیمت تمام شده صندلی اثر می گذارد. این قیمت ها به دلیل نوسان قیمت ارز باید به طور روزانه محاسبه و اعلام گردد.

طراحی صندلی استادیومی پشتی دار

در طراحی این گونه صندلی ها باید موارد متعددی را مد نظر قرار داد. اولین مورد هم مربوط به طراحی ارگونومیک صندلی می باشد. تماشاگران زمان زیادی را باید روی این صندلی ها نشسته و مسابقه را تماشا کنند و اگر این صندلی ها طراحی مناسبی نداشته باشند به مرور خسته شده و یا به مرور صندلی آنها را اذیت می نماید. در طراحی باید به ارگونومی بدن انسان توجه داشت. در طراحی متنوعی نیز سعی شده تا صندلی راحتی بیشتری را برای افراد به وجود بیاورد.

در طراحی این صندلی ها باید مقاومت صندلی نیز افزایش پیدا کند به همین دلیل نیز در پشت پشتی و زیر نشیمن شبکه هایی را طراحی می کنند تا صندلی تاب بیشتری را داشته باشد. همچنین نکته مهم دیگر توجه به جزییات می باشد که سبب می شود تا در نشیمن حفره ای تعبیه شود تا در زمان بارش باران و یا تمیز نمودن صندلی ها آب موجود از طریق آن خارج بشود.

خرید صندلی استادیومی پشتی دار

همانطور که خواندید این صندلی ها دارای طراحی های ساده در عین حال ارگونومیک بوده و می تواند مدل های مختلفی را دارا باشد. این مدل ها شامل صندلی های چهار پیچ یا دو پیچ می باشد که نشان می دهد از چند جا به سطح مورد نظر پیچ می شود. البته مدل های مختلفی نیز وجود داشته که دارای پشتی های کوتاه تر و بلند تر بوده و به دلیل طراحی های مدرن تر بیشتر مورد پسند قرار می گیرد. برای خرید نیز باید سعی کنید تا در کنار قیمت به کیفیت صندلی ها نیز توجه داشته باشید بسیاری از شرکت ها این صندلی ها را با ضمانت در برابر شکستگی و تغییر رنگ به فروش می رسانند.

منبع: سایت مبل و خانه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *