صندلی استادیومی بدون پشتی

صندلی استادیومی بدون پشتی با توجه به ویژگی ظاهری که دارد در فضاهای بسیار کمتری استفاده می شود. دلیل استفاده از این صندلی ها می تواند موارد مختلفی باشد. از جمله اینکه گاهی در سکو ها محلی برای عبور و مرور در نظر گرفته نشده و تماشاگران باید از رو صندلی های پایین تر عبور کنند و نداشتن پشتی می تواند این کار را راحت تر کند. یا اینکه محل هایی که قرار است از این صندلی ها استفاده بشود نیاز به نشستن طولانی نبوده و برای راحتی می توان از این صندلی ها استفاده نمود.

متریال صندلی استادیومی بدون پشتی

HDPE پلاستیک سخت و یا PP کو پلیمیر پلی پروپیلن از اصلی ترین متریال هایی می باشد که برای ساخت صندلی ها استفاده می شود. این صندلی ها به دلیل نو استفاده ای که می شوند باید دارای یک سری ویژگی ها باشند که بخشی از آن مربوط به متریال مورد استفاده می باشد. این متریال ها باید دارای ویژگی آنتی یو وی بوده تا صندلی که در مقابل نور خورشید قرار دارد دچار تغییر رنگ نشود. همچنین ویژگی آنتی فایر می تواند در مواقع آتش سوزی نیز به عدم گسترش آتش کمک شایانی نماید.

قیمت صندلی استادیومی بدون پشتی

مسئله بعدی نیز قیمت این صندلی ها می باشد که باید به آن توجه داشت. اصلی ترین چیزی که بر قیمت این صندلی ها اثر می گذارد متریال مورد استفاده است که چون در انواع مختلفی بوده هر کدام از آنها یک قیمت را خواهند داشت بنابراین بسیار مهم است در هنگام استعلام قیمت از متریال به کار رفته در آن بپرسید. همچنین بسته به مدل های صندلی این متریال ها می تواند کمتر یا بیشتر باشد و به همین دلیل نیز خود این مدل ها نیز قیمت های مختلفی را خواهند داشت. نکته بعدی هم مربوط به فروشگاه های غیر مسستقیم بوده که قیمت ها را افزایش می دهد و به دلیل نوسان قیمت متریال ها قیمت تمام شده صندلی هم باید روزانه استعلام بشود.

صندلی استادیومی بدون پشتی

طراحی صندلی استادیومی بدون پشتی

به طور کلی این صندلی مانند صندلی استادیومی دارای پشتی بوده اما پشتی آن برداشته شده است. همین امر سبب شده تا در طراحی موارد دیگری مد نظر قرار گرفته و به طراحی آنها بسیار دقت بشود. طراحی ارگونومیک این صندلی ها بسیار مهم بوده و باید در طراحی و ساخت این صندلی ها ساختار بدنی انسان مد نظر قرار بگیرد تا صندلی ساختار مناسب و راحتی برای تماشاگر به ارمغان بیاورد. به همین دلیل در طراحی این صندلی ها باید روی طراحی ارگونومیک نشیمن وقت بیشتری را گذاشت.

در مدل های مختلفی نیز این نشیمن ها را سعی می کنند تا با ساختار بهتری طراحی کنند. در ایران مدل های زیادی از این صندلی ها وجود نداشته و به دلیل استقبال کم در حد چند طراحی محدود وحو دارند. برای این صندلی شبکه هایی در زیر نشیمن طراحی شده است تا مقاومت نشیمن بیشتر شود. و همچنین حقره ای در نشیمن تا آب از آن خارج بشود. شاید در نگاه اول این صندلی ها بدون پشتی به حساب بیایند اما پشتی آنها در حدود 8 سانتی متر می باشد.

خرید صندلی استادیومی بدون پشتی

خوب خرید این صندلی ها نیازمند دانستن یک سری نکات می باشد. بهتر است از یک مشاور برای این کار استفاده کنید. اینکه صندلی ها به شکلی باشد و کدام صندلی با کدام متریال بهترین گزینه برای شما می باشد بسیار مهم بوده و یک متخصص می تواند در این زمنه همراه شما باشد. شرکت های بزرگ تیم های حرفه ای برای نصب هم دارند که می توانید علاوه بر خرید با قیمت مناسب تر از این تیم برای نصب صندلی ها روی سطوح مورد نظر استفاده کنید.

منبع: سایت مبل و خانه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *