صندلی استادیومی تاشو

صندلی استادیومی تاشو نوعی صندلی بوده که قابلیت جمع شدن را دارد و می تواند در محیط های مختلفی از جمله سالن های انتظار و یا ورزشگاه های سرپوشیده و روباز مورد استفاده قرار بگیرد. این صندلی ها را مکانیزمی بوده که با نشستن نشیمن پایین آمده و وقتی از روی آن بلند می شوید نشیمن به سمت بالا برگشته و جمع می شود. این حالت برای مواقعی مناسب است که فضای بین صندلی ها بسیار کم بوده و با جمع شدن این صندلی ها فضا عبور بیشتر می شود. این صندلی ها امروزه در سالنهای ورزشی خارج بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد اما در این بیشتر برای فضاهای خاص استفاده می شود.

متریال صندلی استادیومی تاشو

متریال مورد استفاده در این صندلی ها می تواند PP کو پلیمیر پلی پروپیلن و یا HDPE باشد. این متریال ها هر کدام ویژگی های مختلفی را دارا می باشند یکی پلاستیک فشرده مناسب و دیگری نوعی از پلاستیک های بازیافتی می باشد که شاید کیفیت پایین تری را داشته باشد و طول عمر آن نیز کمتر باشد. بنابراین باید توجه داشته باشید که این صندلی ها باید دارای بهترین کیفیت باشند تا زمان زیادی را بتوان از آنها استفاده نمود. ویژگی هایی هم که این صندلی ها باید داشته باشند آنتی یو وی و آنتی فایر می باشد که سبب می شود تا صندلی در زمان آتش سوزی ایمن تر و یا اینکه به خاطر نور خورشید دچار تغییر رنگ نگردد.

صندلی استادیومی تاشو

قیمت صندلی استادیومی تاشو

قیمت این صندلی ها به خاطر تاشو بودن و متریالی که برای این مکانیزم مورد استفاده قرار می گیرد بالاتر بوده و همین دلیل عدم استفاده از این صندلی ها در ورزشگاه های داخلی می باشد. متریال هایی که مورد استفاده قرار می گیرد می تواند انواع مختلفی داشته باشد که به همین دلیل می تواند روی قیمت صندلی ها تاثیر بگذارد. هر کدام از مدل های این صندلی ها می تواند قیمت های خاص خودش را داشته باشد که به دلیل نوسان قیمت متریال ها قیمت تمام شده صندلی ها نیز متغییر می باشد.

طراحی صندلی استادیومی تاشو

این صندلی ها دارای تفاوت بسیاری با دیگر صندلی های استادیومی می باشد. نشیمن و پشتی آن دو تکه بوده و به صورت جدا طراحی و ساخته می باشد اما همه مواردی که مربوط به صندلی های ارگونومیک بوده برای این صندلی ها نیز صدق می کند. از طرف دیگر این صندلی ها دارای پایه ای فلزی بوده که باید بتوان تحمل وزن را داشته و در برابر خوردگی نیز مقاوم باشد. مکانیزم باز و بسته شدن این صندلی ها نیز مهم می باشد که بعد از مدتی دچار مشکل نشود و صندلی را از حالت تاشو به حالت ثابت تغییر ندهد.

بقیه موارد طراحی مانند ایجاد یک حفره در نشیمن و یا شبکه پشت نشیمن و پشتی که بتواند مقاومت آنها را افزایش دهد مشابه دیگر صندلی ها می باشد. از طرف دیگر در آمریکا برای این صندلی ها از بالشتک نیز استفاده می شود تا راحتی بیشتری برای تماشاگران ایجاد بشود. برای افزایش ایمنی نیز بادی همه قسمت های در دسترس بدون گوشه باشند.

خرید صندلی استادیومی تاشو

حالا نوبت به خرید این صندلی های استادیومی تاشو می باشد ، برای خرید عجله نکنید و سعی کنید بسته به تعداد صندلی و یا محیطی که می خواهید از این صندلی ها برای آنجا استفاده کنید از یک متخصص در زمینه مشورت گرفته تا بتوانید به درستی و سریعتر آن صندلی که مناسب می باشد را انتخاب نمایید. مراکز مختلفی این صندلی ها را می فروشند اما خرید از دفتار فروش کارخانه ها می تواند هزینه های شما را بسیار پایین تر بیاورد و علاوه بر گارانتی از خدمات نصب حرفه ای نیز بهره مند شوید.

منبع: سایت مبل و خانه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *